luni, 23 septembrie 2013

Despre somn

Somnul are o importanta majora in viata omului.

Prietenii mei stiu ce probleme am eu cu somnul, pe langa somnul agitat (asta e de cand eram mic) . Doar ca in ultima vreme (ultimele 16 luni) devenise o problema reala. Dormeam 6-8 ore pe noapte, dar ma trezeam cu senzatia ca nu dormisem nici o clipa. Ajunsesem la o stare de oboseala cronica. Nu devenisem dependent, dar o cafea tare (atac de cord, la cana) ma ajuta sa fiu functional.

Pana cand recent devenise o problema serioasa.
Si medicul meu de familie, domnul Daniel Stan, mi-a bagat mintile in cap (si la propriu si la figurat).

Am aproape o saptamana de cand dorm bine, de cand ma odihnesc...Si acum constientizez importanta somnului. Sunt plin de energie (pana la punctul in care nu mai am nevoie de cafea), sunt optimist, sunt vesel, am o stare de spirit mai buna.

Somnul e foarte important si trebuie luat in serios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu