miercuri, 25 septembrie 2013

Despre profesionalism

Marea eroare a romanilor ca popor e lipsa de profesionalism. Nu intru in discutii prea profunde despre educatie, invatamant si multe altele.

Poate ca eu am fost crescut altfel, cu alte principii, dar asta este parerea mea si o consider o optiune pentru viitor: daca ai de facut ceva (oricat de simpla si insignifianta sau ingrata ar fi treaba aia) fa-o bine! Fa-o ca si cum o faci pentru tine. De ce? Pentru ca asa ne intra in reflex.

Daca mai continuam mult cu "lasa ca merge si asa" nu vom ajunge nicaieri.

Va dau un exemplu despre lipsa asta cronica de profesionalism: timp de 2 saptamani nu am putut sa-mi fac treaba la serviciu pentru ca domnii de la IT au avut dureri in....surubelnita. O treaba de 10 minute au amanat-o 2 saptamani. De ce? Le expira contractele incepand cu data de 1, asa ca nu le mai pasa. Un profesionist adevarat isi face treaba pana in ultima zi.

Lipsa de profesionalism duce la degradarea societatii: profesori, medici, constructori, zidari...tot nomenclatorul de meserii...Nu intelegeti ca ii pun pe toti in aceeasi oala, am tot respectul pentru cei ce isi fac treaba...

Sa nu ne mai plangem ca se duce pe derdelus tara asta...hai sa incepem o schimbare de la noi.

Hai sa nu mai lucram in Sistemul Dorel!



V-am pupat din mers!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu