miercuri, 18 septembrie 2013

Cartulia cu Idei

Stiu ca scriu din Apocalipsa in Armaghedon, dar era cazul sa mai scriu ceva pe blog, cu toate ca "acest blog exista prin insasi fiinta sa". Ce o sa scriu? In ultima vreme am avut la mine un carnetel pe care mi-am tot notat idei, mai mult despre natura umana, dar si unele experiente interesante de la munca (da, mi-am gasit un job intr-un final).

Cartulia cu Idei

Traim intr-un Univers al ideile. Caci ideile sunt principalul catalizator al evolutiei. Ideile nu au surse bine definite, ideile se nasc din neantul mintilor noastre incomplet folosite. Voi aduna idei si cugetari, poate vor fi de ajutor cuiva, candva;

Ideile ca forma de protest

(Tehnic luand-o nu stiu despre cine vorbesc: despre mine sau despre blog...)
De ce sa te chinui sa te integrezi cand esti nascut sa iesi in evidenta? Poate ca am apucat-o pe "the long way from renegade to alpha.

Sunt sincer, brutal de sincer. Dar lumea nu agreaza intotdeauna adevarul. Ne-am obisnuit sa ne complacem si sa zicem: "lasa ca merge si asa". Ne-am obisnuit atat de mult cu mastile ce le purtam incat am uitat cine suntem cu adevarat. Devenim indiferenti, nepasatori, apatici.

Sunt razvratit si rebel. Rational si cinic Sunt cel ce nu crede pana nu cerceteaza. Umor dezvoltat, uneori cu nuante de sarcasm si/sau macabru.

Din pacate suntem inconjurati de subcultura si nulitatile iau locul elitelor.

Din pacate e cam rar sa ai valori, principii, idealuri si e si mai bine sa fii destul de pasionat si/sau nebun incat sa lupti pentru ele.


Ideile (ca si pana acum) le voi expune pe blog intr-o forma mai mult sau mai putin cosmetizata.
Si in tema blogului va ofer si o melodie care sa rezoneze cu postarea: Bon Jovi "We weren't born to follow"


V-am pupat din mers!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu